Ahad, 11 Mac 2012

Pra Sekolah

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Saya terlupa. Puas saya fikir dua tiga hari lalu. Ini halnya. Maafkan saya. Tertinggal satu cerita benar yang menarik, sudah pasti mereka yang ingin saya perkatakan ini pun tertunggu. Benar-benar saya pohon kemaafan kepada kalian. Terlalu banyak perkara berlaku dalam diri saya dalam sebulan dua ini, mungkin penyebab kepada hilangnya fokus saya.

Baru-baru ini lebih kurang minggu lepas, kami dikejutkan dengan kejayaan anak-anak pra sekolah attaqwa yang berjaya mendapat tempat semasa karnival pra sekolah peringkat zon lalu. Alhamdulillah, anak-anak ini berjaya menjadi johan zon dalam pertandingan galah panjang. Jangan disangka jurulatihnya kecil molek, tapi permainan galah panjang ini beliau kuasai.heheh sori ye kak nor.

Sekalung tahniah daripada kami warga Attaqwa buat kalian!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan