Khamis, 28 Jun 2012

Sekalung tahniah buat kalian!!!

Assalamu'alaikum Warahmatullah


Lama dah saya nak update blog ni. Tapi disebabkan dengan kesibukan se dua tiga menjak ni, terpaksa saya tangguhkan.Maafkan saya. Adapun niat saya kali ini adalah ingin mewakilkan ucapan ahli-ahli attaqwa atas pencapaian cemerlang kanda-kanda kami dalam Majlis Ihtifal Sekolah-Sekolah Kementerian Pelajaran Malaysia Peringkat Negeri Pahang 2012 baru-baru ini di SMK PAya Besar, Kuantan.

Menurut keputusannya, 3 buah sekolah menengah SABK menguasai pertandingan tersebut diketuai oleh SMA Al Ma'arif, Kuantan. Tempat kedua pula SMA Al Mahmudi, Maran. Ketiga pula Maahad Darul Ulum Al Basriah, Kuantan. Menariknya, ketiga-tiga sekolah ini berjaya mengalahkan sekolah-sekolah yang hebat seperti SMKA dan SBPI. Satu pencapaian yang mengejutkan!

Di kesempatan ini, pihak sekolah mengucapkan sekalung tahniah buat anda. Kejayaan anda membuka peluang supaya lebih ramai yang mengetahui berkaitan SABK serta tidak kurang juga yang berminat menghantar anak-anak menyambung ke sekolah-sekolah sepertimana contoh di atas.

Tahniah sekali lagi.

Allahu Akbar!!!

Nota: Maklumat berkaitan artikel ini diambil daripada laman web spipahang.bpi.edu.my dan smkpayabesar.blogspot.com .
          





Tiada ulasan:

Catat Ulasan